سلام دوستان

با عنوان دهه مشخص است که برای چه موضوعی مینویسم

امروز آغاز همان روزی است که به همگان نشان داده شد که سرانجام مقاومت و جنگ برای خدا پیروزی است ، چه در اهداف شخصی چه در اهداف اجتماعی.

چند روز پیش مقاله ای برای یکی از هفته نامه ایلام نوشتم که به احتمال بالایی توانایی چاپ آن را ندارند ولی اینجا به مضامینی از آن اشاره ای میکنم.

امروز آغاز دهه ای است که سیر ایران و ایرانی عوض شد و راهی شد به سوی آزادی و حکومتی که انتهای آن متصل به حکومت الهی و باقی.

از این دهه گفتن و از این دریای معرفت و عرفان اجتماعی حرف زدن کار من نیست ولی از این پیروزی حرف زدن و از امام نگفتن کاری عبث است و بیهوده .

خوشا به حال ما که امام را داریم چه اکنون و چه قبل از آن ، از خمینی حرف زدن و حرفایش و همین فکر کردن برای یادآوری حرف هایش در ذهن ، بسیار لذت بخش است و سخت قابل تامل ، ادبیات ساده امام در سخنرانی ها  و قاطعیت ها و کلمات بکار برده شده بسیار ماهرانه و زیرکانه بودند و این ادبیات ساده که بسیاری بدون تحقیق آن را در شان حاکم نمیدانند به ادبیاتی پیچیده در کتب و تالیفات ایشان تبدیل میشود که درک و فهم وحتی خواندن کار هرکسی نیست و من عاجز .

ولی این را به خوبی میدانم که او واقعا روح خدا بود و روح خدا باقی ماند!

من به دو اتفاق در انقلاب اسلامی و در رهبری امام خمینی اشاره میکنم : اول از حرکت امام و برخورد امام با فرستاده رهبر شوری سابق که چگونه او را خار و ذلیل کرد و نشان داد که ما انقلابی جوان و یا حتی کودکیم در معادلات شما ولی پشت پرده این انقلاب شکست ناپذیران ما قرار دارند و حرف امام به وقوع پیوست و شوری متلاشی . دوستان شاید همه شما آن حرکت امام که در مقابل نماینده شوری برخواستن را دیده باشید اما بر این حرکت تاملی کوتاه داشته باشید  و درک کنید که شد و آن زمان است که احساس افتخار عجیبی یا بهتر بگویم حس عجیبی در شما ایجاد میشود.

اما اتفاق دوم که کوتاه میگویم ، طبس ! چه شد در طبس ؟ چگونه امام میگفت که آن شن ها را که باعث نابودی آن ارتش آمریکا شد خدا فرستاد! واقعا پشت پرده حرف های امام چیست و یا کیست ؟ مگر خدای من و امام با هم فرقی دارند  و یا رفتار های من و امام با خدا فرق دارد ؟!

میخواستم از این 35مین سالگرد پیروزی بگویم یا بهتر بگویم 35مین دهه فجر که در آن چه خواهد شد . اما شاید گفتن آن اندکی سخت و به نوعی توهینی باشد به مطالب و اسم های مذکور در فوق و از آنها خواهیم گذشت ولی بدانیم که امروزه که برخی از مسئولان تنها دروغ را تحویل این ملت می دهند و حرف هایی میزنند از موفقیت ها ، ماندگار نخواهند بود و خواهند رفت و خوب باید بدانند که "جمهوری اسلامی ایران " خواهد ماند و سرانجامش به حکومت خدا منتهی است  ، برای حرف هایش تا کنون مثال نقضی نبوده و نخواهد بود.

روزگارتان خوش

دهه فجر مبارک

والسلام