سلامی به گرمی روزهای زمستان و کت هایی که نمیشود تن را از آن آزاد کرد !

مدتی است نه حس خواندن دارم نه حوصله نوشتن ، دلیلش را شاید حوادث اخیر  دانست که به لقب گرفتن هم منجر شد . مایکل !!! :)

اما امروز به یه همایش رفتم که محفلی بود برای تخلیه انرژی دانشجویان و سوت زدن های الکی و حرف های تلفنی و اما با همکاری سازمان ورزش و جوانان که درود خدا بر این سازمان (جدی گفتم)

دوستان من ، شرح واقعه از این قرار است خانمی که در ایالت متحده آمریکا متولد شده و در آنجا با اسلام آشنا میشود و مسلمان میشود و میشود یک خبرنگار در شبکه پرس تی وی ، نکته قابل توجه را بعدا خواهم گفت ولی هر چه باشد که محفل یار است و ... ، شاید گفتن برخی موارد که همگان میدانیم درست نباشید ولی با خود صادق باشیم که این جمع به احتمال خیلی کم باعث برخی از کارها خواهد شد یا نه ! من معتقد به این موضوع هستم که آری منجر به برخی از موارد میشود ولی اگر تاثیرگذاری همایش ، سخنران و فضا و دیگر عوامل بالا باشد و آن اتفاقات نیز در حاشیه ای بیافتند باز پیروز میدان شده ایم اما اندکی با خود صادق باشیم و فراموش نکنم که دخترکوچکی نقالی کرد درباره حجاب که بسیار جالب بود و کل مراسم بود تاثیرگذارش بیشتر بود .

من یک سوال از این خانم آمریکایی که برای دختران و پسران دانشگاه ما صحبت کرد، دارم  و سوالم : که چه؟؟؟

حقیقتا این جلسه جز بیان سخت گیری به مسلمانان در خارج از کشور و سوار شدن به هواپیماها  که همگان به آن آگاهیم چه ماحصلی داشت ؟ البته ماحصل آن حدود یک میلیون هزینه شیرینی و یک میلیون هزینه آب میوه و امیدوارم هزینه رفت و برگشت هوایی بر عهده ما نباشد که البته بعید میدانیم ، حالا هزینه های دیگر هیچ ، من حرف از هزینه نخواهم زد که چیست و در کجا باید هزینه شود چرا الحمدالله همه ما ترکان و مشایی شده ایم در تفکرات خویش.

البته ماحصل دگری که داشت ملاقات برخی از دوستان بود و نقل از حرف ها و نقل از دانسته ها و نقل از پوچی ها و درگیری برای پوچی ها و نداشته ها

همایش های حجاب و عفاف نیازمند کارهای فکری و با برانگیختن احساسات و قرار دادن این احساسات برانگیخته در کنار عقل که این آتشی خواهد شد در اجتماع در برابر بی عفتی نه بی حجابی !

امشب در این همایش که واقعا خسته نباشید میگویم به همه کسانی که زحمت کشیدند و شب را نخوابیدند و اندیشیدند برای بهتر بودن ولی ای اهل اندیشه ، دیگران را با خود نسنجید که شاید برخی کوهی باشید در برابر عظمت کورچشمان.

مراسم یا همایش این خانم آمریکایی فاجعه نبود چرا که فاجعه یعنی قدم زدن مادری با قداست ظاهریش در کنار دخترش با فاحشگی ظاهریش!!!

دوستان من در نقد همایش همان یک سوال کافی است و خواهش میکنم برایم توضیح دهید چه مجازی چه حقیقی ، که چه ؟ هدف ، برنامه،خروجی چه بود و چیست؟

خسته نباشید 


والسلام ./